niedziela, 12 maja 2013

Komunijnie

Tyle się u was dzieje na blogach a u mnie skromniutko. Na komunię chrześnicy powstała pamiątka i jeszcze jednej słodki bukiet.




Nijak nie mogłam uchwycić kolorów na zdjęciu. Jak zwykle nie trzymałam się ściśle rozpiski a dobierałam po swojemu. Uwielbiam te komunijne schematy z "Kramu z robótkami". Mają w sobie "to coś". Też je lubicie?

Bardzo dziękuję za komentarze. Robienie słodkich bukietów bardzo mi się spodobało :) Mam nadzieje, że będę miała jeszcze okazję zrobić kilka nowych. Przypominam o Candy :) Jeszcze macie chwilkę na zapisanie się :)

8 komentarzy:

eniutek pisze...

Twoje słodkie bukiety są piękne a ten ,który tu oglądam tylko to potwierdza . Pamiątka komunijna cudna i w zupełności się z Tobą zgadzam ,że te schematy z KRAMÓW są piękne. Haftowałam swojego czasu trzykrotnie wzór komunijny z parą dzieci i Jezusem z hostią nad nimi. Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

Promyk pisze...

Piękna pamiątka! Taki bukiet sama chciałabym dostać, bo jestem łasuch.;)

Elunia pisze...

Pamiątka przepiękna, a słodki bukiet też chętnie przygarnęłabym , bo uwielbiam słodycze :))

AnioleQ7 pisze...

Pamiątka wyszła ślicznie. A bukiecik słodziutki =)

Alojka pisze...

haft wyszedł rewelacyjnie, również nie lubię trzymac się kolró ze schematu
oizdrawiam

Wanda pisze...

Piękna pamiątka i ten bukiet! Serdecznie pozdrawiam:)

Daria pisze...

bardzo ładnie.. szkoda, że nigdy czegoś takiego nie dostałam..
Ciekawy blog i oczywiście dodaję do obserwowanych oraz zapraszam do siebie :)

http://daariaaa.blogspot.com/

Unknown pisze...

Obraz jest przepiękny:)