czwartek, 6 października 2011

Znowu zaległości

Dzisiaj będzie więcej zdjęć niż tekstu. Ale ostrzegam!! Tylko dla osób o mocnych nerwach - straszny ze mnie fotograf :P



Dwa kompleciki. Jeden to kolczyki i bransoletka, drugi - bransoletka i zawieszka. Sezon urodzinowy znajomych moich dzieci kwitnie :)


Ot, takie serducho na poszewce dla małej księżniczki. Miały być krzyżyki ale materiał się do tego nie nadawał i koniec, końców serducho zrobiłam łańcuszkiem. Bardzo jestem z tego dumna :):) A to dlatego, że rzadko kiedy robię coś innego niż krzyżyki i szydełko. Najlepszym dowodem, że serduszko wyszło była mina małej księżniczki. Wyszła ode mnie tuląc poduchę do siebie :)


Ciacho RR - pyyysznie się je robiło :)

A na koniec chciałam się pochwalić pracą mojej A. (z moją małą pomocą :) ) Praca na coroczny szkolny konkurs papieski. W tym roku tematem jest całe życie bł. Jana Pawła II. Pan Tata przyciął deseczki i zamontował zawiaski. Wyszło coś takiego. A. chciała jeszcze więcej rzeczy dodać ale zdecydowałyśmy, że tak jest lepiej. Inaczej było by zbyt pstrokato. Nauczycielka pochwaliła więc A. już jest zadowolona. Ja cieszę się z tego, że zależało jej na zrobieniu pracy bardziej niż na samej wygranej. Chociaż kto wie... Wyniki niedługo.




Każdemu, kto dotrwał do końca gratuluję :) A teraz uciekam do szydełkowego bieżnika, który ostatnio zabiera mi każdą wolną chwilę...

8 komentarzy:

Daniela pisze...

Piękny zestaw biżuterii i poducha jak najbardziej, a ciasteczko pyszne!Ta praca z papieżem ekstra!

porzeczkowa pisze...

No i pięknie wyszła praca na konkurs papieski. A. może być dumna i z siebie i z Rodziców. Brawo :)
Kolczyki i bransoletka prześliczne, masz coraz to nowe pomysły i wszystkie są świetne. W końcu wiem, jakie ty serducho po nocy hafciłaś. Super jest :) Ty zostaw ten bieżnik i bierz się za to, co ma być z tego różowego bo doczekać się nie mogę :)

Anonimowy pisze...

Praca na konkurs papieski piękna. I nie tylko ona.Biżuteria i poduszka też super.Pozdrawiam.

Mysia pisze...

Na początek pragnę powiedzieć że masz fantastyczne logo ;o) Ciacho smakowite, a prezenty cudne ;o)

M(aniek) pisze...

Super praca papieska :D i wcale nie jestes takim złym fotografem ;)

Magda pisze...

Podziwiam zręczność rąk i cierpliwość głowy :)
Gratuluję Autorce

magda k. pisze...

piękne rzeczy tworzysz :) bardzo miło i ciekawie u CIebie :)

Agata z magicznego atelier pisze...

Dziękuje za odwiedziny :)
Fajne rzeczy tworzysz. Krzyżyki szczególnie podziwiam bo jakoś nie mam cierpliwości :)
Pozdrawiam Agata