czwartek, 20 października 2011

RR Cake Time

Wieczory coraz dłuższe, zimne... Przed jesienną chandrą ratują mnie tylko ciepłe, aromatyczne herbatki. To jedyny czas kiedy ja, zapalony kawosz, przedkładam herbatę nad pyszną kawkę. Ostatnio dostałam kolejna kanwę z RR Cake Time. Tym razem do zrobienia był najmniejszy obrazek ze wszystkich. Powstał bardzo szybko, sam wskoczył jakoś tak na kanwę :)



Zapraszam was także do wymianki Bożonarodzeniowej u Hanulka :) Ja się zapisałam i nawet mam już pomysł na kartki. Zdradzę tylko, że wypróbuję nową technikę :)


Echa komentarzy:
Bardzo wszystkim dziękuję za zostawione tu ślady. Witam nowych obserwatorów :)

6 komentarzy:

Żakiecik pisze...

Wyglądają na prawdę smakowicie! :)

Anonimowy pisze...

Apetyczne RR.Ja teraz też piję więcej herbatek.Pozdrawiam!

Agata z magicznego atelier pisze...

Alez pyszności :) Cudne!

porzeczkowa pisze...

Ciasteczka smakowite, akurat mi pasują do herbatki, którą właśnie piję. Masz rację, jesień i zima to czas, kiedy herbata smakuje najlepiej. I jeszcze gorący rosołek :)

Wanda pisze...

Fajne to ciasteczko!Ja też się wkręciłam w RR, miła zabawa.
Serdecznie pozdrawiam:)

Moje Brzydactwa pisze...

o może i ja się zapiszę na wymiankę:) spodobałą mi się ta zabawa:) a może zapiszesz się i u mnie??:)
Pozdrawiam