wtorek, 26 marca 2013

Moja nagroda

Za radą Mevosy zgłosiłam moje szydełkowe koszulki na jajka do konkursu Ariadny. Głównej nagrody nie zdobyłam ale i słusznie bo niektóre prace były naprawdę powalające. Za to zgarnęłam wyróżnienie internautów za dużą ilość "lajków". Tu wam należą się podziękowania za każdy klik :) Wczoraj dostałam od Ariadny nagrodę.


Piękny zestaw do kawy z ćmielowskiej porcelany :) Dodatkowo było kilka gadżecików (notesik, smyczka, długopis) Wyobraźcie sobie jak mi się mordka cieszy na widok takiej porcelany :)

Pozdrawiam was serdecznie :)
Uśmiechnięta Misiabe

8 komentarzy:

Unknown pisze...

hehe moje gratulacje ;) zestaw przepiekny ;)

Chaga pisze...

śliczny komplecik :)

Ela pisze...

gratulacje wyróżnienia!
śliczna porcelanka:)

Renata pisze...

No kurczę, każda mordka by się uśmiechnęła :) Śliczny komplecik :)

Mariolenka pisze...

Gratuluję :) Mi też by się mordka cieszyła :D

Iskierka pisze...

Gratulacje!!! Aż zazdroszczę ;)

Terenia pisze...

Gratulacje - piękny komplet zasłużony.
Pozdrawiam wiosennie na przekór pogodzie za oknem.

Wanda pisze...

Gratuluję! należało Ci się to wyróżnienie. Serdecznie pozdrawiam:)