wtorek, 6 grudnia 2011

Świąteczny zestaw

Przez półtora tygodnia byłam bez mojego lapcia więc nie mogłam na bierząco zaglądać na wasze blogi. Teraz to nadrobie :) Za to czas, który siedziałabym przed monitorem poświęciłam na co innego. Więc tak. Dziś pierwszy zestaw świątecznych ozdób szydełkowych.



Małe choineczki i dzwoneczki...


...kilkanaście gwiazdek...


... i dwa 1,5 - metrowe łańcuchy.

 Chciałam baaardzo podziękować wszystkim, którzy zagłosowali na moją pracę na FB. Wygrałam!!!

A teraz zmykam nadrabiać blogowe zaległości :)



Edit:
schemat choinki znalazłam na wizażu: tutaj
 łańcuch znalazłam na tym blogu
a gwiazdki i dzwoneczki to już naprawde nie wiem gdzie :) jak znajdę to się podziele bo teraz to już z głowy robie a nie ze schematu

18 komentarzy:

Ulka Szpulka pisze...

O jakie piękne! :) Cudeńka powstały Twoimi rączkami.

Gogusia pisze...

No cudeńka piękne stworzyłaś:) są prześliczne

Enyo pisze...

Choinka będzie piękna ubrana w takie cudowności.

Wanda pisze...

Tyle cudnych rzeczy wydziergałaś!
Serdecznie pozdrawiam:)

mamuska73 pisze...

cudne robotki
podziel sie schematem do choinek

Renata pisze...

Zazdraszczam, ja jakaś tępa jestem, ani szydło, ani druty ani frywolitki, no nic... tylko te krzyżyki biedne stawiam :((( Ale schemaciki możesz na gmaila podesłać, to mi może ktoś mądry wytłumaczy, bo takie gwiazdki i choineczki są cuuudneee. Łańcuchy też!!

porzeczkowa pisze...

Prześliczne! Może Tobie trzeba zabrać lapka na miesiąc to byś i dla mnie takie zrobiła? :D

Beata pisze...

Śliczności narobiłaś!
Pozdrawiam.

Daniela pisze...

Jaki ogrom piękności i gratuluję wygranej!

Anonimowy pisze...

Cudowności.Pozdrawiam.

Unknown pisze...

wooooow to zes widze sie zaszydelkowala na amen! ozdoby fantastyczne, ten lancuch szczegolnie...ide luknac jak go zrobic, moze byc na przyszly rok w planach...a sluchaj jak tyu to wszystko krochmalisz?? ja mam wiecznie z tym problem :/

Anko pisze...

Łańcuch szczególnie mi się podoba ale wszystko jest śliczne. Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy.
http://handmade-anko.blogspot.com/2011/12/candy-dla-przyjemnosci.html

Gosia pisze...

Jaki śliczne ozdoby, a te łańcuchy piękne, wiem ile pracy kosztują, sama robiłam tym sposobem sopelki, ale one miały najwyżej 15 cm :)Pozdrawiam i zapraszam do mnie

eniutek pisze...

Jakie cudeńka !!!!
Ja chyba oddam mój laptop do jakiejś przechowalni ,wtedy mogłabym więcej czasu poświęcać na robótki. Wielkie brawa, za takie misterne i piękne prace :)
Pozdrawiam

Karolina pisze...

ile ozdób. i wszystkie takie ładne :)

Gosia Chryc pisze...

przepiękne ozdoby choinkowe!!! :)
zapraszam do mnie :) http://hobbygosi.blogspot.com/

Gosia Chryc pisze...

chętnie ci opowiem jak sie to plecie podaj meila :)

Mysia pisze...

O kurcze! Zrobiłaś szydełkowe łańcuchy? Jesteś niesamowita - no ale Sylwie już tak mają ;o)