środa, 7 grudnia 2011

Dzieci czekają na święta..

No czekają.. bo wiecie.. choinka, cukierki, wolne w szkole :) Ale trzeba sobie jakoś skrócić to oczekiwanie.

A. i S. co sobota chodzą do Klubu Fantastyki przy naszej bibliotece miejskiej. W tą sobotę było mało osób, coś się te gry strategiczne niezbyt kleiły więc kobieta z biblioteki zaproponowała im zabawę. I tak powstały nowe ozdoby świąteczne. Z kartonika, kleju, serwetki i skorupek z jajek. Wierzcie lub nie ale te ozdóbki są wypukłe czego na zdjęciu zbyt nie widać. Dzisiaj musiałam im kupić nowe serwetki więc w najbliższym czasie produkcja ruszy pełną parą :P



Przy okazji wizyty w księgarni A. pośród książek i papierniczych drobiazgów wychaczyła zestaw do zrobienia świątecznych torebek z gąbki. Mieli niezły ubaw najpierw zszywając to wszystko plastikową igłą a potem doklejając resztę części. Obydwoje mają nadzieje, że Mikołaj wypełni te torebki mnóstwem słodyczy :P



I najnowsza informacja :) Wygrałam candy w Art Is. Chyba byłam grzeczna skoro Mikołaj ostatnio przynosi mi same dobre wieści :)

Echa komentarzy:
Bardzo wam dziękuję za komentarze pod wcześniejszym postem! Nie myślałam że moje skromne szydełkowanie tak się spodoba. Czytanie tego co pisze daje niezłego kopa do dalszego szydełkowania :)

Dziękuję :)


6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Fajna zabawa.Kreatywna!Pozdrawiam.

HaftyTiny pisze...

świetne prace!

HaftyTiny pisze...

gratuluję wygranej

Grodzia pisze...

gratuluję wygranej:) zapraszam do Kuźni Upominków:)

CyberJulka pisze...

Dostałam dzisiaj Twoją TUSALową zawieszkę! Aniołek jest obłędny! Razem z szydełkowymi kolczykami tworzą wspaniały duet, a właściwie tercet!:) Pozdrawiam!

Wanda pisze...

Gratuluję wygranej! Masz zdolne dzieci! Pozdrawiam:)