piątek, 24 czerwca 2011

Złap licznik !!

Uwielbiam wszelkiego rodzaju wymianki i zabawy. Kocham otrzymywać prezenty, które samodzielnie ktoś wykonał a jeszcze większą frajdę mam kiedy to ja komuś daję choćby drobny prezencik i sprawia on radość. Dlatego też nie odmówię sobie ogłoszenia zabawy w łapanie licznika. Osoba, która będzie najbliżej 2000 wyświetlenia bloga, zrobi zrzut ekranu i wyśle go do mnie otrzyma drobny upominek, który oczywiście samodzielnie wykonam :) Do równych 2000 jest jeszcze chwilka więc macie trochę czasu na "polowanie"

I zapraszam was na wspaniałe candy u Nerbi

 

Echa komentarzy
Karolinko oczywiście, że krążki się podobały :) Nie mogło byc inaczej :)
Atelier Colorido thank you for the visit!! 

Dziękuję wszystkim za miłe komentarze :) 


5 komentarzy:

Marina pisze...

Witaj! Dziękuję za komentarz u mnie:) Niestety, do mnie Urząd Skarbowy nie raczył się odezwać tylko od razu dowalił podatek:( Trudno, musiałyśmy z Mysią to przyjąć na klatę:) I tak wyszło taniej niż w Polsce zresztą połowy rzeczy byśmy w kraju w ogóle nie dostały:) Ustawiam się do łapania licznika;)

Hanulek pisze...

Złapałam licznik:) Maila wysłałam na gmaila.

Myśli pisane pisze...

jak ja lubię takie zabawy w łapanie licznika ;-)
obejrzałam Twoje prace w galerii, śliczne są !
dziękuję za odwiedziny u mnie i zapraszam częściej.

Myśli pisane pisze...

zapomniałam dopisać że już podesłałam 2000;-)

Marina pisze...

Niestety, byłam 2001-sza:) Gratuluję Hanulkowi!