poniedziałek, 11 lutego 2013

Energetyczne cytrusy

W weekend udało mi się skończyć kolejny obrazek w cytrusowym RR. Trochę jesteśmy do tyłu z terminami więc tym bardziej się cieszę, że udało mi się w miarę szybko skończyć obrazek a tym samym trochę podgonić terminy :D


Tym razem owoce były bardzo energetyzujące :D Aż się wybrałam dziś do sklepu kupić sobie pysznego grejpfruta.

Echa komentarzy:

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze o serwecie w kłosy :D Cieszę się widząc coraz to nowe "twarze" na swoim blogu :D

Pozdrawiam was serdecznie!

9 komentarzy:

aeljot pisze...

Smakowicie wyglądają te cytrusy :)

codzienna pisze...

Śliczne, kolory jak prawdziwe. :)

Mariolenka pisze...

Wyglądają bardzo apetycznie :D

Iskierka pisze...

Ja marzę o wyhaftowaniu tych cytrusków. Niestety muszą poczekać w dość długiej kolejce.
Pozdrawiam

indzia pisze...

cudowne i smakowite te cytrusy. Piękny hafcik.

Daniela pisze...

Jak żywe te krzyżyki cytruskowe!

Bernadetta ( becia-b ) pisze...

Wspaniałe owocki ... i nawet czuć ich zapach :) :)
Pozdrawiam.

agnieszka w pisze...

swietne cytrusy:) az mi sie pomaranczy zachcialo

Ewa pisze...

Podziw :) ewa