piątek, 16 marca 2012

Jajecznie mi :P

Ostatnio całkowicie pochłonęły mnie przygotowania do świąt. Przygotowania szydełkowe. Zresztą co ja będę dużo mówić. Popatrzcie...







Wszystkie koszulki robione tak by można było je założyć na jajko,  zawiesić a po świętach zdjąć. Kurki na razie dwie, reszta w trakcie robienia. Jest jeszcze kilka rzeczy ale póki co suszą się po krochmaleniu.

Echa komentarzy:

Danusia: Kordonek miałam taki najzwyklejszy i najtańszy jaki był w pasmanterii. Nie mam teraz tej metki z niego ale przy najbliższej wizycie w sklepie sprawdzę :)

Wszystkim bardzo dziękuję za zerkanie na te moje dziubdziania :):)

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Fajne koszulki.Kurki super.Pozdrawiam.

Dominika pisze...

Koszulki i kurki superowe ,pozdrawiam.

Gosia pisze...

Piękna produkcja masowa!!!Super są te kubraczki na jajka :)

HaftyTiny pisze...

świetne, jaki fajny pomysł , ubranka na jajka:D pozdrawiam

eniutek pisze...

Jakie piękne i praktyczne wdzianka na jajka. A kurki są słodkie :) Pozdrawiam

Lawendowa Kraina Robótek pisze...

ale fajne jajcowe ubranka :)

Mariolenka pisze...

Mogę prosic o wzór na takie koszuleczki?? Są świetne!